Omdat onze huisstijl met logo, ontwikkeld in 1998, verouderd is en niet meer past binnen de huidige tijdsgeest, werd besloten om ter gelegenheid van twee decennia P&J Service, de huisstijl en het logo op te frissen.
Het oude logo, bestaande uit een meetkundige figuur met daarbinnen de vermelding P&J, in een hoofdzakelijk grijze en donkerblauwe kleurencombinatie en de bijhorende omschrijving van onze diensten op een felrode naar oranjekleurige achtergrond vragen naar een sterkere visuele identiteit. Het “drukke” logo mag misschien nog wel geschikt zijn voor drukwerk, het is dit allerminst voor degelijke digitale verwerking.
Met onze vernieuwde huisstijl en vernieuwd logo, doorgevoerd op drukwerk, bedrijfskledij, bedrijfswagens en nieuwe website, streven wij naar een fris en modern imago voor onze firma. Via onze nieuwe website willen wij onze klanten graag op een overzichtelijke manier informeren over onze diensten. Het contactformulier laat onze klanten toe om ons op een gebruiksvriendelijke manier vragen te stellen.